SupportBox-1024x213

SupportBox – vymazlená zákaznícka podpora

Často sa ma pýtate na čom aktuálne pracujem a tak som sa rozhodol to popísať v tomto článku. Venujem sa vývoju SaaS aplikácie SupportBox. CEO projektu je Mário Roženský, prevádzkovateľ úspešného provízneho programu AffilBox, s ktorým som začal spolupracovať pred viac ako rokom. SupportBox bol v tej dobe rozpracovaný, predo mnou ho vyvíjala iná spoločnosť na Nette frameworku. Mojou úlohou bolo ďalej túto aplikáciu rozširovať. S výsledkom pôvodnej verzie sme však neboli úplne spokojní a po dohode s Máriom som sa rozhodol celú aplikáciu prepísať do Symfony 2, na ktorý sa špecializujem. Pôvodný deadline bol poddimenzovaný, ale kládol som dôraz na kvalitu kódu, nechcel som, aby to dopadlo ako pôvodná verzia. S odstupom času sa potvrdzuje, že to bol dobrý krok. V januári tohto roku sme spustili uzavretú testovaciu prevádzku, do ktorej sme púštali čoraz viac ľudí. Toto obdobie medzi spustením testovacej prevádzky a otvoreniu aplikácie bolo na nezaplatenie, dostali sme neskutočné množstvo feedbacku, ktorý nám pomohol opraviť mnohé nedostatky a vyladiť aplikáciu pre pohodlné každodenné použitie. Za toto všetkým, ktorí nám s tým pomohli – ďakujem. Dnes už je aplikácia verejne dostupná a záujmu o ňu sa s celým týmom tešíme, preto ju chcem predstaviť aj Vám!

Čo to ten SupportBox je?

Pohodlný nástroj pre online podporu Vašich zákazníkov. Zjednodušene by sa dalo povedať, že sa jedná o multi-užívateľský online emailový klient.
“ALE my používame Outlook, GMail..”
Prečo teda používať SupportBox? Dôvodov je celá rada, hlavný problém u bežných klientov však je, že nie sú určené pre týmovú spoluprácu.
Zoberme si bežný pracovný deň, kedy Vám prichádza množstvo správ – nestalo sa Vám, že na jednu správu odpovie viac kolegov naraz, alebo v horšom prípade nikto? So SupportBoxom máte vždy jasno v tom, ktoré správy boli vyriešené a ktoré naopak čakajú na vyriešenie. Viac sa teda nestane, že klient sa nedočká odpovede. Navyše SupportBox ponúka množstvo funkcií, ktorými bežny email klient nedisponuje.

Pre koho je určený?

Aplikácia je určená pre spoločnosti, kde minimálne dve osoby komunikujú emailom a potrebujú si v komunikácií udržať poriadok. Tiež pre tých, ktorý si uvedomujú, že kvalitná zákaznícka podpora je neoddeliteľnou súčasťou dlhodobo fungujúceho biznisu.
Naopak nie je určená pre freelancerov resp. jednotlivcov, kedy to nedáva zmysel.

Veľkou výhodou je, že nástroj je kompletne v češtine rovnako ako podpora, ktorú poskytujeme.

Prehľad základných funkcií

Bez obmedzení
Spravujte všetky schránky na jednom mieste bez kompromisov. Neobmedzený počet schránok, správ ale aj priestoru pre prichádzajúce aj odchádzajúce prílohy
Multi account
Jednoduché prepínanie medzi účtami/spoločnosťami, pre ktoré pracujete, žiadne zdĺhavé odhlásenie a následné prihlásenie.
Zložky
Virtuálne a vlastné (fyzické) zložky Vám pomôžu roztriediť správy presne podľa Vášho gusta
Aktívne pravidlá
Automatizujte! Jednoducho si nastavte požadované akcie na základe vybraných pravidiel
Tagy
Pre ešte väčší poriadok v správach a presnejšie filtrovanie a vyhľadávanie si každý tiket môžete označit tagom resp. štítkom
Predpripravené odpovede
Odpovede, na časté otázky si môžete jednoducho uložiť a pri odpovedi na 2 kliknutia jednoducho vložit do správy pomocou predpripravených odpovedí
Poznámky
Do vlákna k tiketu si môžete jednoducho medzi správy vložiť poznámku pre seba či kolegu
Práva
Ponúkame dve vrstvy práv pre uživateľov, v rámci celého účtu a v rámci jednotlivých schránok
Delegovanie správ
Jedna zo zbraní SupportBoxu. Rýchle a jednoduché priradenie správy na ktoréhokoľvek kolegu, ktorý ju ihneď vidí vo svojej zložke, takže okamžite vie, že ju musí vyriešiť
Pluginy
Informácie o klientovi (odosielateľovi)
Poznámka ku klientovi
Napojenie na MailChimp, SmartEmailing, AffilBox, iDoklad, FAPI, Anabix a pracujeme na ďalších
Formátovanie správ
Samozrejmosťou je formátovanie správ tzv. rich text editor, na ktorý ste zvyknutý
Vyhľadávanie
Pokročílé vyhľadávanie naprieč celým účtom
Hromadné akcie (bulk actions)
Spracovávať správy môžte masovo priamo zo zoznamu správ v schránke, jednoducho tak napríklad označíte všetky podozrivé správy ako spam
Nastavenia odchádzajúcich správ
Môžete používať náš defaultne prednastavený, alebo vlastný SMTP server pre odchádzajúcu poštu
Hodnotenie spokojnosti zákazníka
Možnosť bezplatne aktivovať v nastaveniach schránok jednotlivo pre okamžitú spätnú väzbu od Vašich zákazníkov. V štatistikách následne vidíte kvalitu Vašej zákaznickej podpory
Notifikácie
Nechajte si zasielať potrebné notifikácie, aby Vám už nič neuniklo
Zaznamenávanie aktivity
Prehľadný zoznam posledných vykonaných aktivít všetkých členov týmu
Štatistiky
Celkový prehľad ako počet uživateľov, schránok a tiketov, percentuálny pomer stavov jednotlivých tiketov, počet správ za deň, priemerná doba potrebná pre vyriešenie tiketu, priemerný čas odpovede a ďalšie… každý údaj zároveň obsahuje aj percentuálnu zmenu oproti predchádzajúcemu obdobiu. Štatistiky môžete samozrejme podľa potreby filtrovať!
Mobile friendly
Aplikácia je responzívna takže svoje povinnosti hravo vybavíte aj cez telefón či tablet
Zálohovanie
Všetky správy a prílohy sú bezpečne zálohované a tak sa nemusíte báť, že o nich prídete
A mnohé ďalšie …

Koľko to stojí?

Cenová politika je jednoduchá, koľko operátorov – zamestnancov pripojíte toľko zaplatíte, všetko ostatné je v cene. Neobmedzený počet schránok, správ, úložný priestor pre odchádzajúce aj prichádzajúce prílohy a množstvo pluginov, ktoré postupne pridávame. Kľudne teda môžeťe SupportBox-om nahradiť všetky svoje schránky. Cena je 300,- CZK za operátora na mesiac. Pri ročnej platbe navyše zaplatíte len za 10 mesiacov a 2 mesiace má celý tým zadarmo.

Nabudúce si ukážeme ako SupportBox začať používať a ako ho nastaviť k spokojnosti.
Ak ste však nedočkavý môžete ho vyskúšat už dnes!

Vyskúšať SupportBox na 14 dní zadarmo

Zdieľaj

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIn
  • Delicious
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS

Patrik Gmitter

Symfony Assassin • SaaS & Cloud Enthusiast • Entrepreneur

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *